zaterdag 28 september 2013

Wandeling

London bridge op de achtergrond
Na het bezoek aan de tower was het tijd om de grote winkelstraten te gaan bezoeken. Als eerste pakte ik de metro naar Tottenham court road om een bezoek te brengen aan Forbidden planet. Vroeger waren er tijden dat ik alleen voor comics naar Londen ging maar die liggen ver achter mij. Ik vond het leuk om de winkel weer eens te bezoeken maar kocht er niets. Tijden en mensen veranderen.

Daarna was het tijd om een hapje te gaan eten en er bleek een filiaal van Subway om de hoek te zitten. Ik ging voor mijn geliefde halve sub met tonijn en groenvoer en nam daar een spa rood bij. Gelaafd en gespijsd hervatte ik mijn wandeltocht die mj naar Regent street, Oxford street en Oxford circus bracht. Ik onderbrak de wandeling af en toe door een winkel binnen te duiken maar aankopen bleven uit.

Als laatste verkende ik de Marble arches bij mijn hotel in de buurt. Daar deed ik ook de eerste uitgave na mijn bezoek aan de subway en wel bij een filiaal van Costa de Engelse variant van Starbucks. Ik besloot hier een pauze in te lassen onder het genot van een cappuccino en gezien het inmiddels er mooie weer deed ik dat buiten op het terras. Het was druk buiten, alle tafeltjes waren bezet en ik schoof aan bij een rokende Engelse. Zij verontschuldigde zich voor de rook en wij hadden een goed gesprek alvorens ik het terras verliet om terug naar mijn hotel te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten