zaterdag 28 september 2013

De laatste dag

Het logo van Costa
De volgende dag kon ik uitslapen en stond ik dus zeker niet vroeg naast mijn bed. Dat betekende dat ik het ontbijt gemist had en dus zelf mijn kostje moest opscharrelen deze ochtend. Welnu, dat was geen al te groot pretleem want mijn bezoek aan Costa was mij gisteren erg goed bevallen en na het verlaten van het hotel liep ik dan ook meteen naar het filiaal dat bij mij om de hoek zat.

Ik bestelde, net zoals gisteren, een cappuccino, nu een medium gisteren was het een grote,  en nam daar een sandwich met gerookte kip bij. Het smaakte prima en na afloop van de maaltijd nam ik de metro naar Liverpool street station, de plek waar de trein naar Stansted vertrok Ik wandelde wat rond in de buurt van Liverpool street station maar er was niet ontzettend veel te beleven en ik keerde op een gegeven ogenblik dan ook terug naar het station om mijn reis te vervolgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten