maandag 23 september 2013

Het Queens hotel

De ingang van Angel tube station
Ik kocht op Liverpool station een weekend kaartje voor de metro en nam vervolgens de northern line om naar mijn hotel, het queens hotel te gaan. Helaas kwam toen de eerste tegenslag van de vakantie want de northern line bleek een onderbreking te hebben bij Angel station en vandaar moest ik met een bus verder. Die halte was midden in de stad en de bus was overvol en schoot maar niet op waardoor ik steeds geìriteerder werd

Na meer dan een uur in de bus (een stukje dat de metro normaliter in een paar minuten deed' was ik eindelijk op de bestemming en verliet ik de bus. Nu was het even zoeken naar waar mijn hotel was maar dat bleek lastiger dan gedacht. Niemand wist waar ik heen moest maar gelukkig kon de medewerkster van de metro die bij de bushalte stond mij helpen. Het bleek dat ik volkomen op de verkeerde plek was want ik zat in noord Londen terwijl mijn hotel zicht in het zuidoosten van Londen bevond. Ik begreep er niets van maar met behulp van de uiterst vriendelijke dame kon ik mijn route bepalen om naar mijn hotel te komen en liep ik naar de overkant van de weg om de bus terug te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten