woensdag 4 september 2013

Autopech


Voor de eerste keer dat ik hem had was er iets mis met mijn trouwe Toyota Prius. Niet dat hij niet meer reed of zo maar de airco werkte niet meer. Dit was al tijdens de afgelopen vakantie naar Duitsland zo dus we maakten die rit airco loos. Gelukkig was het niet al te warm maar echt prettig was het niet want ik ben al heel wat jaartjes aan een airco in mijn auto gewend.

Ik maakte na terugkeer dan ook een afspraak met mijn Toyota dealer, Zonneveld om het euvel te laten verhelpen want we gaan de komende dagen wee richting warm weer. Ik belde de garage op en kon de auto meteen brengen. We besloten de auto meteen zijn 105.000 kilometer beurt te geven want daar was hij ook aan toe. Aan het eind van de dag kon ik mijn vriend weer ophalen en het bleek dat het airco systeem leeg gelopen was. Hij was bijgevuld en er was geen lek gevonden dus ik zou geen problemen meer moeten hebben. Bij het wegrijden merkte ik meteen dat de airco het weer deed en met een prettige temperatuur reed ik weer naar huis. Ik kan er in ieder geval weer tegen met de warme dagen die er aan komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten