zondag 22 september 2013

Amsterdam - Stansted - Londen

Een vliegtuig van Easyjet
Inmiddels ben ik weer teruggekeerd van mijn vier daagse vakantie in Londen en is het de hoogste tijd om mijn avonturen te verbloggen en daar gaan we dan nu ook meteen aan beginnen.

De start van elke vakantie is uiteraard reizen en daar begon deze vakantie dan ook mee. Mijn zusje had beloofd me op te halen om me naar Schiphol te brengen en ´s ochtends kreeg ik netjes een berichtje van haar dat ze naar mij toe kwam. We vertrokken netjes op tijd naar Schiphol en zo begon probleemloos de eerste etappe van de vakantie.

Op Schiphol verliep ook alles probleemloos en al gauw was ik achter de douane en op weg naar de vertrekplaats van mijn vlucht. Toen leerde ik wederom waarom Easyjet zo goedkoop is want uiteraard was het de verste vertrekhal van Schiphol en moest je via de startbaan naar het toestel lopen om via een trap aan boord te gaan. Echter geen enkele klacht want de vlucht vertrok netjes op tijd en in no time waren we op Stansted aangekomen waar ik de Stansted excpress naar Londen pakte. De treinverbinding was prima en er was wifi aan boord en nog geen drie kwartier later stond ik op Liverpool street station in hartje Londen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten