zaterdag 28 september 2013

Olivelli

De antipasti
Het was weer tijd geworden voor het diner en het bezoek aan St. christophers place van gisteren was  mij dusdanig goed bevallen dat ik besloot daar vandaag weer te gaan eten. Gisteren was het Thais maar vandaag zou het Italiaans worden. Er zat een goed aanbevolen Italiaans restaurant in de straatjes en daar was mijn keuze op gevallen.

Zo belande ik dan ook bij Olivelli en het bleek een echt Italiaans restaurant te zijn. Het personeel was allemaal Italiaans en beantwoorde mijn basale Italiaans heel erg vloeiend zodat ik al heel snel afhaakte en terug viel op Engels. Na het bestuderen van een kaart was de keuze voor het voorgerecht erg snel gemaakt. Een mooie schaal van diverse Italiaanse en Siciliaanse (daar kwamen de eigenaren vandaan) hapjes uiteenlopend van worst, ham , mozzarella tot olijven en diverse vegetarische gerechten. Hierbij een mooie glas chianti om het eten te begeleiden en er was maar een woord voor top!

Als hoofdgerecht ging ik voor de vis en wel gegrilde zwaardvis bereid met olijf olie en vergezeld van diverse groenten. Hierbij dronk ik een glas pinot grigio en wederom had ik niets op te merken over het eten. De locatie was mooi, het personeel was vriendelijk en het eten was goed. Meer kan je je niet wensen in een restaurant en Olivelli voldeed daar volledig aan. Wederom een topper in St. Christophers place en dus wederom een aanrader van mij als je in Londen bent.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten