zaterdag 28 september 2013

Hotel wissel

Het ontbijt buffet
Nadat de wekker was afgegaan stond ik vlot naast mijn bed en nam een douche. Vandaag wederom geen Engels ontbijt in mijn hotel want ik zou van hotel wisselen en in mijn nieuwe onderkomen gaan ontbijten. Na het uitchecken uit het hotel nam ik dezelfde route als gisteren, dus eerst de bus en daarna de Victoria line naar Marble arches. Na een vlotte rit stapte ik uit en liep het korte stukje naar het Hyatt regency, the churchill. Het verschil in hotel was niet echt klein te noemen van van twee sterren in het zuidoosten van Londen naar vijf sterren in het hartje van de stad merk je echt wel.

Nadat ik mij op de kamer had geïnstalleerd ging ik naar de ontbijtzaal en hier was een fantastisch buffet verkrijgbaar. Ik besloot het echter te houden bij koffie, vers fruit en scrambled eggs (geen yoghurt deze keer) en de kwaliteit was inderdaad top. Ik was laat aan het ontbijt vanwege mijn reis en kreeg op een gegeven ogenblik een discreet seintje dat het buffet zou gaan sluiten. Ik was echter voldaan en verliet de ontbijtzaal om Londen in te gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten