maandag 9 september 2013

Smaakboulevard

De thrill gril in volle actie
Afgelopen zondag was ik, zoals wel vaker, in de middag bij mijn ouders op bezoek. Diezelfde dag was echter ook de smaakboulevard, hier stonden aan de oever van de Sloterplas diverse eet kramen opgesteld, waren er tafeltjes geplaatst en traden er bands op. De eet kraampjes waren uiteraard wat je mocht verwachten op een dergelijk festival, Thais, Surinaams, Turks waren wel de meest voorkomende smaken. Er zou echter een bijzondere kraam zijn en dat was de Thrill grill waar ook meesterkok Robert Kranenborg aan meewerkt.

Ik nodigde mijn ouders dan ook om daar van een hamburger te gaan genieten en we reden het korte stukje naar d e Sloterplas. Terwijl ik mijn auto een straat in reed om te parkeren zag ik voor ons chef Robert zelf lopen richting de smaakboulevard. Eenmaal aangekomen hadden we de food truck al snel gevonden en de chef stond er naast druk in gesprek met iemand terwijl er twee hamburgers voor hem bereid werden. Ik bestelde er ondertussen drie voor ons (the works, sla, uit tomaat, zuur, bacon, kaas en saus) terwijl mijn ouders een plekje veroverden op het drukke terrein. Na even wachten was ik in het bezit van drie van de burgers en konden we aanvallen. De burgers waren in een woord geweldig waarbij zeker het broodje niet onvermeld gelaten mag worden. Kortom een prima experience en een aanrader voor iedereen mocht de Thrill grill bij jou in de buurt komen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten