dinsdag 10 september 2013

Nog meer afval

Het logo van Nuon
Het houdt maar niet op met de troep in mijn brievenbus want ook de Nuon heeft een kwartaalblad waar ik geen behoefte aan heb maar dat ik wel krijg toegestuurd. Waar ik de flying dutchman nog eenigzins kan appreciëren, het gaat tenslotte over vakanties maar de drive eigenlijk helemaal niets vind ik de Nuon gids zelfs nog waardelozer dan de drive.

Ik besloot dan ook eens te kijken hoe ik daar vanaf kan komen en wonder boven wonder je kunt via de website van Nuon je uitschrijven voor dit ongewenste reclame materiaal. De uitschrijf site is niet echt klantvriendelijk te noemen want je moet zowel je klant nummer als je gegevens invullen. Nu zou een van de twee voldoende moeten zijn en het klantnummer is dan wel de minst gewenste van de twee. Nu ja het is gelukt want ik kreeg een bevestigingsmail dat ik uitgeschreven was voor dit wereldblad. Plus 1 zullen we maar zeggen.

NB: Als anderen er ook vanaf willen via deze link kun je je uitschrijven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten