zaterdag 28 september 2013

Opnieuw de hotelbar

De bar en de lounge hoek voor de tv
Ik besloot deze dag niet af te sluiten in de white hart maar wederom in de hotelbar waar dezelfde zwartharige schone als de vorige avond aanwezig was. De kronenberg was gisteren goed bevallen dus daar bestelde ik wederom een pint van. Op tv was voetbal te zien en vanavond stond in het teken van de derby tussen Manchester United en Mancester City. Zonder Robin van Persie werd United van de mat gespeeld en moest met beschamende cijfers het hoofd buigen, het leek Ajax wel.

Kennelijk was er ergens in het hotel een gekostumeerd feest aan de gang want er kwamen onder andere een cowboy, een piraat en een ridder drank bestellen en nee het waren niet de village people. Er bleek ook een Pool aan de bar te zitten samen met zijn vriendin en ma zijn vraag welk bier ik hem adviseerde raakten we in een geanimeerd gesprek waarbij we het onder andere over mijn bezoek aan Polen in 2010 hadden. Daarna besloot ik echter mijn kamer op te zoeken want de volgende dag zou de wekker bijtijds afgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten