woensdag 25 september 2013

De hotelbar

De bar van het euro queens hotel
Eenmaal buiten gekomen wandelde ik het laatste stukje terug naar het hotel en ging als eerste naar mijn kamer. Daar deed ik twee ontdekkingen, geen van beide positief. Ten eerste had het hotel wel wifi zoals aangekondigd maar alleen in de lobby en ten tweede bleek Engeland andere stekkers te hebben dan Nederland zodat het opladen van mijn elektronica best wel een uitdaging was. Er bleek een Europese aansluiting in de badkamer te zijn maar deze werkte ook niet en na wat gerommel van de klusjesman van het hotel werd mij beloofd dat dit morgen gerepareerd zou worden. Het hotel wordt echter gerund door Pakistani en die zijn niet echt betrouwbaar te noemen dus ik had er een hard hoofd in dat het allemaal zou gaan werken.

Aangezien er alleen wifi was in de lobby moest ik dus naar de hotelbar, iets wat ik niet echt vervelend vond. Er bleek een donkerharige schone achter de bar te werken en ik bestelde een Fosters bij haar terwijl ik mijn notebook opstartte, mijn telefoon aan de notebook verbond om hem op te laden en een blik op het scherm wierp voor het voetbal. Tot mijn verbazing kostte een pint slechts twee pond maar dat bleek te komen omdat het happy hour was. De wifi bleek heel erg traag te zijn dus ik plaatste een blog berichtje dat er niet geblogd ging worden uit Londen en dronk rustig mijn biertje op terwijl mijn telefoon zich via mijn laptop weer aan het opladen was. Het was een lange en vermoeiende dag geweest dus ik besloot dat het tijd was om naar bed te gaan om morgen weer fris aan de tweede dag van mijn vakantie te beginnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten