zondag 29 september 2013

De terugreis

De lege startbaan op Stansted
Het was tijd geworden om huiswaarts te keren en dat betekende dat ik terug keerde naar Liverpool street station en daar naar de spoorbanen liep. De Stansted exprees reed elk kwartier en ik liep naar de slagboom waar ik op vertoon van mijn kaartje doorheen mocht en naar het spoor kon lopen om de trein te betreden. Er was meer dan genoeg ruimte dus k had een zitje van vier voor mijzelf en de wifi die ik op de heenweg had werkte net zo goed op de terugweg dus ik hoefde mij niet te vervelen. Na drie kwartier trein reizen was ik op Stansted aangekomen.

Aangezien ik geen ruimbagage had ik ik gewoon doorlopen en was ik al snel achter de douane. Het was inmiddels etenstijd en ik keek eens om mij heen wat er te beleven was. Dat was niet al te veel op Stansted airport en mijn keuze viel op Bridge, een vrij standaard Engels restaurant. Ik ging voor een pint Becks en een simpele maaltijd met zalm en zowel bier als voedsel waren goed te doen. Vervolgens was het richting de wachtruimte waar mijn vlucht naar Amsterdam netjes op tijd werd aangekondigd. Er waren verder geen bijzonderheden te vermelden en ik lande dan ook netjes op Schiphol waar ik het OV nar huis nam.Ondanks diverse horror verhalen van vrienden over wat zij met de trein van Schiphol meegemaakt ging alles goed zodat ik op tijd thuis was om de volgende dag weer fris aan het werk te kunnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten