dinsdag 17 september 2013

Autowassen

Een ijverige poetser
Iedereen die mij kent weet dat schoonmaken niet tot mijn primaire liefdes behoort en dat het schoonmaken van mijn auto al helemaal niet tot mijn voorkeuren behoort. Het maximale wat er gebeurt is dat hij eens in de veel maanden door de wasstraat gaat en dan heb je het wel gehad.

Nu was er de afgelopen week een Groupon aanbieding waar mijn naam al op voorbedrukt stond. Het bedrijf net carwash bood een grondige schoonmaak beurt van je auto, zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant, aan voor de prijs van 19 euro (normaliter kost je dat 55 euro). Het bedrijf bleek in Amsterdam Noord te zitten dus dat is goed bereikbaar en ik aarzelde dan ook geen seconde om deze Groupon aan te schaffen. Nu nog even een afspraak inplannen en mijn auto is weer net zo schoon als toen ik hem voor het eerst kreeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten