zaterdag 7 september 2013

Visitekaartjes

Enkele van mijn eigen visite kaartjes
Net zoals vele anderen breng ik regelmatig een bezoek aan seminars, opleidingen en ontmoet ik zowel onze klanten als leveranciers en partners. Een van de dingen die bij zo'n eerste ontmoeting hoort is dan het uitwisselen van visitekaartjes en mijn bijnaam voor een seminar is dan ook de kaartjes ruilbeurs. Nu heb ik in de loop der jaren een flink pakket van die kaartjes weten te verzamelen en net zoals met elke collectie krijg je dan dubbele (mensen gaan bij een nieuw bedrijf werken of krijgen een andere functie bij hetzelfde bedrijf of gaan zelfs iets doen dat zo anders is dat er zakelijk geen klik meer is).

Zo was ik de afgelopen week druk bezig om de bezem door mijn collectie te halen en het pak was meer dan gehalveerd nadat ik klaar was. Een aantal bam de haartjes die tegenkwam gaan echter niet verdwijnen ondanks het feit dat in sommige gevallen het bedrijf zelfs niet meer bestaat. Het gaat om de kaartjes die ik in 1993 tijdens mijn eerste vakantie in Amerika op de kop tikte van diverse comic legendes die ik tegenkwam. Dat blijven hele mooie herinneringen aan de mooiste vakantie die ik ooit heb gehad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten