dinsdag 24 september 2013

Euro queens hotel.

De entree van het euro queens hotel
De terugreis was uiterst prettig te noemen, maar dan niet. Eerst moest ik met de bus terug, vervolgens een stuk met de metro en daarna met de trein naar Crystal Palace, de plaats war het hotel gevestigd bleek te zijn. Het was best een forse trip en op het einde bleek ik ook nog een flink stuk te moeten wandelen (heuvel op) alvorens ik bij het hotel aangekomen bleek te zijn.

Het inchecken ging er vlot maar toen kwam ik er achter wat er mis was gegaan. Dit hotel bleek het Euro \Queens hotel te zijn maar had geen officiële website en gebruikte de naam Queens hotel en zo was ik bij het queens hotel terecht gekomen want die hadden wel een echte website. Alles zag er echter niet slecht uit en ik nam hier dan ook mijn intrek voor de eerste dagen van mijn verblijf in Londen. Met heel veel pijn en moeite had ik dan ook mijn uitvalsbasis voor Londen 2013 bepaald en was er niets meer dat het lange weekend stuk kon gooien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten