donderdag 19 september 2013

Onzichtbare wegwerkzaamheden

De signalering zoals die nu op de A6 staat
Toen ik dinsdag nietsvermoedend naar huis reed werd mij opeens duidelijk waar die mobiele signalering voor diende die al een paar dagen op de A6 stond. Die diende er namelijk toe om de twee banen op de plek waar ik de snelweg op wil rijden terug te dirigeren naar de vluchtstrook. Het onverwachte resultaat was een mega grote file terwijl er niemand aan het werk was. Het duurde een behoorlijke tijd voor ik ten eerste de snelweg opkwam, ten tweede alle banen naar de vluchtstrook waren gedirigeerd en het verkeer weer een beetje doorsukkelde. En al die tijd gebeurde er helemaal niets en was er ook niemand op het afgezette wegdek.

De volgende dag was het wegdek weer vrij alhoewel de mobiele matrix borden nog dreigend gepositioneerd stonden. Wat Rijkswaterstraat hier uitgevoerd heeft, ik heb echt geen enkel idee behalve dat ik zeker weet dat ze er een flinke file door veroorzaakt hebben. Een kwestie van echte ambtenaren planning of gewoon automibilist pesten. Wie het weet mag het zeggem

Geen opmerkingen:

Een reactie posten