dinsdag 3 september 2013

ACDC bier

Het bier voor echte mannen
Sinds enige tijd wist ik dat er AC/DC wijn op de markt was dankzij een Facebook berichtje van een vriendin. Het schijnt een aardig succes in Amerika te zijn en als het hier komt ga ik het zeker een keer proberen. Sinds dit weekend weet ik echter dat er ook AC/DC bier op de markt is want een van mijn beste vrienden verraste mij met een blik hiervan dat hij in Duitsland op de kop had getikt tijdens zijn vakantie met zijn vrouw en dochter aldaar, waarvoor uiteraard mijn hartelijke dank.

Hoe het smaakte kon hij me echter niet vertellen want hij had daar twee blikken gekocht, een voor hem en een voor mij, en hij had de zijne ook nog niet soldaat gemaakt. Inmiddels heb ik mijn exemplaar in de ijskast gezet en ik denk niet dat hij het weekend gaat overleven. Over de smaak zal ik waarschijnlijk niet al te verrast zijn want het is pils en geen bijzonder soort bier, wat ik me echter wel afvraag is of ik bij het inchecken in Untappd, de eerste ben de eerste ben en dus het bier zal moeten aanmaken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten