woensdag 25 september 2013

The white hart

The white hart
Wandelen maakt hongerig en voeg daar een karig ontbijtje en een lunch bestaande uit een bagel met cream cheese en zalm aan toe en je zult begrijpen dat ik best wel trek had. Op mijn wandeling naar het park had ik meerdere goede pubs gezien waar ik kon gaan eten. Ik besloot voor diegene te gaan die het dichtst bij mijn hotel lag, the white hart. Belangrijkste reden voor die keuze was toch wel het feit dat ze buiten parasols hadden van Becks en dat is eigenlijk wel een heel lekker biertje.

Eenmaal binnen gekomen nam ik plaats aan een tafeltje en begon met het bestellen van een pint Becks, die hier de aparte naam Becks vier had. Dit bleek te komen omdat het bier terug gebracht was naar 4% alcohol, net zoals de meeste bieren in Engeland. Onderwijl bestudeerde ik de kaart en mijn keuze viel op een vegetarisch gerecht, gnocchi met asperge, erwten, bonen, spinazie en paddenstoelen. Het was allemaal erg smakelijk en ik genoot van zowel het voedsel als het bier. Na afloop was het nog nagenieten met een tweede biertje maar het liep niet echt storm in de kroeg. Ik besloot er dan ook een einde aan te breien en verliet the white hart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten