dinsdag 31 juli 2012

Boete

Na mijn vakantie was het weer tijd voor mijn eerste werkdag. Die ben je dan meestal kwijt aan het kijken wat er de afgelopen periode gebeurd is en het wegwerken van alle mails die je in de vakantie periode gekregen hebt.

Nu viel mijn mailbox heel erg mee, ik had nog geen tweehonderd e-mails gekregen in de week dat ik weg geweest was dus daar was best door heen te komen. Twee van die mails waren van onze lease maatschappij Leaseplan, en waar de eerste heel ongevaarlijk was (of ik een beoordeling wilde geven van de garage waar ik mijn auto een beurt had laten geven) was de tweede minder prettig. Dat was namelijk een boete voor te hard rijden. Gelukkig viel het mee (het ging om €34) maar het is altijd zonde van het geld. Voorlopig maar weer even goed opletten op de snelweg of ik geen onopvallende auto's naast de weg zie staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten