vrijdag 13 juli 2012

Tour de france

Berichtte ik enige tijd geleden al over hoe weinig ik naar het EK voetbal had gekeken, nu lijkt de algehele sport malaise ingeslagen te zijn. Van Wimbledon heb ik werkelijk geen minuut gezien (nu is tennis toch al niet mijn favoriete sport) en de op dit moment bezig zijnde tour de france lijkt tussen Wimbledon en het EK in te hangen.

Donderdag was de koninginnenrit van de tour de france en tot op dat moment had ik, net als wimbledon, geen seconde van de dappere fietsers gezien. Ik was redelijk vroeg thuis en besloot dus naar de uitzending van de NOS te kijken. Ik zette netjes de tv aan voor de samenvattig maar het kon me niet boeien ondanks het feit dat de commentatoren en uiteraard de wielrenners hun uiterste best deden. Ik heb de tv niet uitgezet maar ging vrolijk andere dingen doen. Mijn conclusie is dan ook dat dit de eerste en laatste minuten van de tour de france waren die ik gezien heb. Het zal mij dan ook benieuwen of de algehele sport malaise zich voort zal zetten naar de Olympische spelen of dat ik daar wat meer van ga zien.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten