vrijdag 6 juli 2012

Euromaster

Er zijn mensen die mij wel eens traag met bepaalde zaken noemen, soms ben ik het daar mee eens en soms ben ik het daar helemaal mee oneens. Deze keer heb ik echter, denk ik, een van mijn eigen records gebroken.

Net zoals op, bijna, elke leaseauto zit ook op mijn leaseauto een winter banden contract. Erg handig bij sneeuw en winters weer. Nu gaan die banden er ergens in oktober, november op om er weer in april af te gaan. Nu bedacht ik mij de afgelopen week opeens dat ik vergeten was mijn winter banden weer voor zomer banden om te ruilen. Na een belletje met het lokale euromaster filiaal was de afspraak uiteraard direct gemaakt maar zelfs voor mijn doen is dit wel heel erg traag. Betreschap voor de wissel naar de winter banden zullen we dan maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten