zaterdag 14 juli 2012

Demo

Vorig jaar was er afgesproken dat ik in 2012 geen demo's meer zou geven maar dat dit weer bij de afdeling sales belegd zou worden waar het thuishoort. Alhoewel ik het jammer vond (ik vind het erg leuk om te doen) kon ik dit best wel begrijpen en legde mij er dan ook bij neer.

Gisteren kwam echter de manager commercie bij mij langs met de mededeling dat er de volgende dag een demo was voor een klant. In een van mijn vorige rollen had ik intensief met deze klant samengewerkt en dat was iedereen erg goed bevallen. Kennelijk zo goed dat de klant gevraagd had of ik deze demo had kunnen verzorgen. Meestal wijken interne afspraken voor klant wensen en zo ook deze keer. De volgende dag kwam ik netjes opgedoft in pak op het werk en kon ik, voor het eerst in lange tijd, weer eens een demo geven. Na afloop was iedereen tevreden, de klant met wat ze gezien hadden, ons hoofd commercie met de reacties van de klant en ik omdat ik voor het eerst in lange tijd weer eens een demo had gegeven. Wat mij betreft doe we dit ieder kwartaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten