zondag 29 juli 2012

Weer thuis

Na een diepe slaap werd ik tegen elf uur weer wakker helemaal fris en fruitig zoals dat zo mooi heet. Uiteraard had ik gisteren na de thuiskomst niets meer gedaan en alleen mijn rugzak en tas in de huiskamer neergezet dus was de eerste taak na het ontbijt duidelijk.

De tassen werden uitgepakt en de wasmachine werd meteen aan het werk gezet om de vuile was om te toveren naar een schone was. Uiteraard had ik de koelkast netjes geleegd voordat ik vertrok dus de tweede taak op deze dag, namelijk boodschappen doen. Ook dat lukte probleemloos en ik was blij verrast met het weer. Het was niet best maar in ieder geval beter dan wat ik verwacht had gezien de weerberichten die ik in Portugal gezien had.

Toen de huishoudelijke taken uitgevoerd waren werd het tijd voor de zwaarste post vakantie klus die er is. Het uitzoeken van de foto's. Het waren er weer ruim 600 geworden (leve de digitale camera) en dat moest tot een veel kleiner stapeltje terug gebracht worden. Tenslotte lukte het om het terug te brengen tot minder dan 40 foto's en deze op facebook en mijn iPhone neer te zetten zodat ook de rest van de wereld er van kon genieten. Vandaag nog even bij mijn ouders op visite gaan en maandag weer werken, het normale leven is dan weer begonnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten