woensdag 1 mei 2013

Koninginnennacht

Ja dat deden we
Nog niet koud teruggekeerd van de vierdaags van Gent was het alweer tijd voor het volgende evenement want het was koninginnennacht. Dat betekende dus na thuiskomst snel de spulletjes opbergen want dingen checken want het was alweer bijna tijd om de deur te verlaten. Via Whatsapp had ik al gehoord dat we zouden starten in de zon en dat er later nog mensen in de Mekhong river bij zouden komen. Ik stapte dus de tram in en tot mijn grote verrassing waren er binnen een paar haltes een paar bekenden ingestapt die er eerder uitgingen maar die ik later op de avond nog zou terugzien.

In de zon zat al een groepje bekenden en terwijl ik aansloot werd me al een biertje in de hand gedrukt. Het was allemaal erg gezellig maar een echte koninginnennacht sfeer was er niet. Noch op straat noch in de diverse café's. Wij hadden het wel gezellig en na verloopt van tijd werd de verhuizing naar de Mekhong river ingezet waar nog meer bekenden zich bij het gezelschap voegden. Ook hier geen echte koninginnennacht sfeer maar het was wel gezellig druk in de kroeg. Tegen een uur besloot ik huiswaarts te keren om de grote drukte bij de taxi's voor te zijn. Echter niet nadat ik afgesproken had een aantal mensen de volgende dag wederom in de zon te ontmoetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten