vrijdag 3 mei 2013

De fotografe

Een fotograaf in actie
Net zoals heel veel bedrijven heeft ons bedrijf ook een smoelenboek, zeg maar een mini Facebook voor bedrijven. Hier staan dan je personalia in, wat ruimte voor hobby's en dergelijk en uiteraard een foto. Nu staan er allerlei soorten foto's van mensen op tot aan cartoons aan toe.

Ons bedrijf vond het in het kader van professionalisering wel een goed idee om van iedereen een mooie foto in het smoelenboek te hebben en huurde daartoe een professionele fotograaf in om foto's te maken. Er werd een kamer als foto studio ingericht en iedereen kreeg een afspraak in zijn of haar agenda om portret foto's te laten maken. Zo was ik ook aan de beurt en in vlot tempo werd er een batterij foto's van mij geschoten. Daarna ging ik samen met de assistente van de fotografe kijken waar ik het beste op stond en we kozen twee foto's uit. Tot mijn grote verbazing (ik vind dat ik altijd waardeloos op foto's sta) zagen de gekozen foto's er erg goed uit. Zodra ik de foto's zelf heb gekregen gaan ze uiteraard op mijn Linkedin profiel en ook hier zal ik ze met jullie delen. Even geduld dus nog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten