zondag 26 mei 2013

Kelly

Haar werkplek
Normaliter gaan deze stukjes over mijzelf en wat ik meemaak (en waar ik gegeten heb ;-) ) maar deze keer wil ik het niet over mij hebben maar over mijn nichtje. Zij volgt een grafische ontwerp opleiding en waar ze het eerste jaar al met vlag en wimpel doorgekomen was, was het afgelopen schooljaar nog meer in hosanna stemming doorgebracht. Zij was namelijk eerste van haar klas geworden en daar hoort, op deze school, een beloning bij. Het derde jaar is namelijk een stagejaar maar voor de beste leerlingen wordt al aan het einde van het tweede schooljaar een stageplek gezocht.

Zo ook dus voor mijn nichtje en zij mocht een jaar stage gaan lopen bij Jelier en Schaaf, dit bedrijf maakt decors voor reclames, films en tv series. Tot hun successen behoort o.a. de Olli display in diergaarde Blijdorp. Ze hoefde voor dit jaar dan ook niet meer naar school maar mocht meteen aan de slag bij het in Diemen gevestigde bedrijf en hoeft dus een jaar niet meer naar school. Al gauw verscheen de eerste foto van haar werkplek op Instagram en de bijbehorende tekst gaf aan dat ze het allemaal erg leuk vond. Ik ben in ieder geval erg trots op haar en wat ze bereikt heeft, vandaar dit stukje. Respect!

1 opmerking: