woensdag 8 mei 2013

Afscheidsmaal

Een koningsmaal
Aangezien ik mijn ouders al even niet gezien had door het weekendje Gent van vorige week en ook even niet ga zien doordat ik donderdag naar Texas vertrek was het de hoogste tijd om weer eens langs te gaan. Zo kwam ik dinsdag in de namiddag dan ook langs om niet alleen even gezellig bij te praten maar ook te genieten van de kookkunsten van mijn ouders. Ik had er niet om gevraagd maar wel op gehoopt en er stonden inderdaad asperges op het menu. Vergezeld van een mooie rollade en gebakken aardappeltjes met onder andere rozemarijn gekruid. Daarbij een mooi glas Viognier erbij kunnen we over een koningsmaal spreken. (Iets dat mijn zusje trouwens ook wil want zondag is het Moederdag en dan eet zij bij mijn ouders en waar ik bescheiden was en wel zag wat de pot schafte heeft zij aangegeven dat ze het wel heel erg lekker zou vinden als er asperges op het menu stonden).

Het was erg gezellig maar na de koffie was het alweer tijd om te vertrekken en ik nam dan ook afscheid van mijn ouders. Maar wel met de belofte om meteen na de vakantie weer langs te komen met de bestelling van koelkastmagneten en polo shirts.

2 opmerkingen:

  1. Asperges zijn echt met Moederdag verbonden! Mooie traditie! Wens je een fantastische reis naar Texas, geniet weer volop van het land, de mensen, het lekkere eten en je avonturen! Ik volg je op de voet ;-). Take care!

    BeantwoordenVerwijderen