dinsdag 7 mei 2013

Rijles

Op mijn gebruikelijke ritje naar mijn werk wissel ik op een gegeven ogenblik van de A9 naar de A1, dit is dan via een bocht op de tweebaansweg waarna de tweede baan samensmelt met een baan van de A1. Deze dag reed er een auto voor mij op de tweede baan die erg liep te schutteren. Ik keek wat beter en zag een vreemd interieur met daarin rechtsvoor een groot spiegelend oppervlak waarin ik de bijrijder zag. De bocht werd erg traag genomen en het invoegen ging voor geen meter. Gelukkig kon ik wel makkelijk invoegen en haalde even later de auto in waarbij ik zag dat er ook extra buitenspiegels geplaatst waren. Ik ging er voor rijden en keek eens goed in mijn achteruitkijkspiegel en zag dat het een les auto was zonder les borden. Mij benieuwen of het hier om een zwart bijklussende rij leraar ging maar een ding weet ik zeker, het was een gevaar op de weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten