zondag 5 mei 2013

Shopping list

Een van de laatste dingen die nog voor de Amerika vakantie geregeld moest worden was het maken van de shopping list want we gaan uiteraard diverse malls en outlet centra bezoeken. Aangezien we bijna vertrekken was het de hoogste tijd om de lijst te maken en die is nu ook in het menu aan de zijkant van het blog te vinden. Uiteraard staan er de bekende zaken op zoals kleding in alle soorten (bv. polo's (spijker)broeken en een riem) en maten (ook voor mijn vader moet ik weer een paar polo's meenemen) maar daarnaast staan er nog een paar dingen op die nog niet zeker zijn.

Of omdat ik nog niet weet of ik het ga kopen of omdat ik niet weet of het nog te koop is. In de laatste categorie valt bv. de Teen Titans omnibus 1. Deze is al enige tijd uitverkocht maar wie weet vind ik nog een exemplaar in een comic winkel. Tot de eerste categorie behoort een iPad. Ik heb er nog steeds geen een en misschien ga ik daar deze keer verandering in aanbrengen. Wat er echter zeker niet mag ontbreken op de shopping list is een koelkast magneet want anders wordt mijn moeder haar koelkast niet vol en dat mag tenslotte niet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten