donderdag 30 mei 2013

Slecht weer = file

Een generieke regen file.
Het eerste wat mij vorige week opviel bij de terugkeer uit Texas was het gebrek aan mooi weer. Het was koud en guur en het regende heel erg veel. Nu hadden wij in Texas ook een aardige hoosbui, zoals je hier kunt lezen. Het enige waar je in Texas ook bij tornado staarten niet over kunt klagen was de temperatuur want die bleef probleemloos aan de goede kant van de vijfentwintig graden steken.

Deze week werd ik al een stuk opgeluchter want zowel op maandag als dinsdag was het schitterend weer en kon ik zonder jas en met zonnebril richting werk vertrekken. Woensdag was alles helaas weer terug bij af want het was en koud en nat toen ik van huis vertrok en op mijn werk aankwam. De rest van de dag was het redelijk weer maar toen ik naar huis reed kwam het wederom met bakken uit de hemel en dan weet je op zeker wat er gaat gebeuren. De ringweg stond alweer zo vast als een huis en de terugreis kostte me flink wat meer tijd. Wat mij betreft wordt het toch wel hoog tijd voor het laatste stukje van de lente en een flinke lange zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten