dinsdag 28 mei 2013

De eerste werkdag

Maandag ochtend was het dan zo ver. Na meer dan drie weken (we begonnen op (Hemelvaartsdag) van de vakantie genoten te hebben was het weer tijd om aan de slag te gaan. De eerste dagen van die vakantie werden in de good old US of A (onze stek) ddorgebracht, de laatste week was tijd om even rustig aan te doen na een best wel drukke vakantie zoals de afeglopen tijd op het blog was te lezen.

De wekker stond voor het eerst in een week weer op de vertrouwde tijd van 07:00 toen ik mijn bed in kroop. Op staan was geen enkel probleem en zo zat ik bijtijds in de auto om de weg naar Almere in te slaan. Ik arriveerde netjes op tijd op kantoor om fris te kunnen beginnen en al gauw zat ik achter een kop koffie om te kijken hoe de projecten stonden en wat er van mij verwacht werd de eerste tijd. Dat verliep allemaal lekker vlotjes en al gauw zat ik in een meeting om te bespreken hoe we een bepaald certificatie traject zouden gaan aanvliegen. In no time was het alweer tijd om naar huis te gaan na een goed gevulde werkdag. De kop was er af zoals dat zo mooi heet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten