zaterdag 31 oktober 2009

Receptie


Afgelopen week verliet een van onze medewerkers na vele jaren ons bedrijf en uiteraard werd er een afscheidsreceptie georganiseerd. Alhoewel langdurige arbeidsovereenkomsten bij ons eerder regel dan uitzondering zijn was dit ook voor onze begrippen een medewerker met een lang verleden. Hij was 34 jaar bij de zaak geweest en dat wil wat zeggen.

We hadden dan ook een grote locatie nodig daar er een grote opkomst verwacht werd. De keus viel op grand café de Havenkom gelegen aan, hoe kan het ook anders, de haven van Almere. Best wel een gezellig café, mooie inrichting, lekker hapjes en … bokbier van de tap. Ze hadden hier al een fatsoenlijke tap (Jupiler en Hertog Jan) maar het uitstekende Hertog Jan bokbier was een prettige verrassing,

De opkomst was inderdaad erg groot te noemen en bestond niet alleen uit vele collega’s maar er waren ook flink wat ex-collega’s aanwezig die afscheid kwamen nemen. Ik heb dan ook gezellig heel wat jaren achterstand met diverse mensen ingehaald en mij prima vermaakt. Ik vertrok redelijk op tijd (half acht) maar hoorde de volgende dag dat een aantal die hards pas na tienen het etablissement verlieten. Ik hoop dat mijn afscheid (staat nog niet in de planning) ook zo’n succes zal worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten