zaterdag 10 oktober 2009

Etentje part deux


Ging de vorige post nog over een etentje bij mijn zus en zwager deze keer was ik gastheer want een vriendin kwam bij mij eten. Van te voren het menu samengesteld; Een lauwwarme salade van eendenborst, zalm met gebakken aardappeltjes en diverse salades en ijs met verse vruchten na, dit alles begeleid door een mooie Pouilly-Fuissé . Ik zou zorgen dat ik op tijd thuis was uit mijn werk om boodschappen te doen (ja, bij Albert Heijn) en alles voor te bereiden.

De best laid plans of men and mice werden echter volledig teniet gedaan door een bezoekje van onze vriend Murphy en rennend en vliegend was ik net op tijd thuis met de boodschappen voor de visite zou komen. Gelukkig was die ook wat verlaat zodat ik nog even de boel aan kant kon maken en tot rust kon komen. Toen de visite er was werd er licht fronsend gereageerd op mijn voorstel om maar wat te halen (uiteraard bij Suvarnaphum), maar ik kreeg het spontane aanbod om dan maar samen te koken. Gezellig keuvelend en kokend (en uiteraard etend) was de avond zeer gezellig en in no-time voorbij. Op naar de volgende (vr)eet-date!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten