zondag 1 december 2013

Op visite

Zalm pasta groenten
Het was alweer een tijdje geleden dat ik op visite bij mijn zusje en zwager was geweest. De vorige poging was wegens een griepje bij hun afgelast en nu was het dan eindelijk zo ver. We hadden om vijf uur afgesproken en ik vertrok iets te laar van huis maar het is maar een kort ritje. Waar ik echter geen rekening mee gehouden had was de gigantische file die er richting de snelweg stond dus het duurde behoorlijk lang alvorens ik op de snelweg was, ik belde dan ook even om aan te geven dat ik wat later zou zijn.

Eenmaal aangekomen zat iedereen in de keuken en ook Gijs was erg aanwezig. Hij was weer 100% hersteld na zijn ongeluk en zat vol met kattenkwaad en eetlust. Terwijl mijn zusje bezig was met de maaltijd (zalm en daarbij  spaghetti met pesto en groenten) werd er bijgekletst en gepland voor de feestdagen, dat waren naast oudjaar en de kerstman (ook wij hebben Sinterklaas buiten de deur gezet) ook nog eens twee verjaardagen. ook de cadeau lijstjes werden uitgewisseld zodat de juiste dingen onder de kerstboom gezet zouden worden, Daarna was het tijd voor de prima maaltijd en vertrokken wij met koffie richting de woonkamer waar Gordon opgenomen werd en wij nog een stukje voetbal keken als einde aan een prima avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten