donderdag 19 december 2013

Ongeluk

Een ander ongeluk
Na het werk reed ik zoals gewoonlijk naar huis en de eerste meters gingen erg vlot. Na de tweede rotonde op de ringweg in Almere Haven stagneerde het verkeer opeens en was het meer stilstaand dan kruipen wat wij met zijn allen deden. Het duurde allemaal erg lang want met een paar meter per minuut schiet je niet echt op. Toen we bij de afslag naar de snelweg waren gekomen werd opeens duidelijk wat er gebeurd was. Er was daar een vrij forst ongeluk gebeurd waar vijf auto's bij betrokken waren en politie en brandweer hadden alles fors afgezet. Van de vier banen die er normaal zijn was er slechts een overgebleven.

Terwijl ik stond te wachten kon ik even naar het ongeluk kijken (een foto maken vond ik ongepast) en zo te zien waren er geen slachtoffers gevallen maar was het tot blikschade en wat schrammen beperkt gebleven. Ook zag ik een nieuwsfotograaf die druk foto;s aan het maken was dus ik zal straks in het plaatselijke sufferdje wel kunnen lezen wat er precies gebeurd is. Voor mij was het echter voorbij na het passeren van het ongeluk want toen kon ik in mijn normale tempo weer naar huis rijden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten