dinsdag 31 december 2013

Mophie juicepack

Het juice pack voorzien van een iPhone
Meestal heb ik geen flauw idee wat ik voor mijn verjaardag moet vragen en daardoor komt het normale verjaardagsaanbod uit op zaken als luchtjes, douchegel, deodorant en meer van dat soort huidverzorgingsproducten. Voeg daar dan het normale interieur gebeuren (wijnglazen, handdoeken en dergelijke) aan toe en je hebt het wel gehad voor zowel mijn verjaardag als voor de kerstdagen.

Nu had ik in november een iPhone 5s aangeschaft en waar bij mijn iPhone 4 de batterij in een rap tempo leeg liep verschilde dat niet bij mijn nieuwe exemplaar. De oplossing was dichtbij want mophie maakt mooie juice packs. Dat is een combinatie van een beschermhoesje en een extra batterijlading voor je telefoon. Ik besloot hem echter niet zelf aan te schaffen maar voor mijn verjaardag te vragen. Het cadeau werd netjes besteld alleen het duurde een paar dagen langer alvorens ik het kreeg. Maar op zondag was ik dan toch de trotse bezitter van de juicepack en al snel zat hij om mijn telefoon heen. De kans dat ik met een lege telefoon kon te zitten is een flink stuk kleiner geworden en dat is voor een verslaafde als ikzelf toch wel een heel prettig idee.

1 opmerking: