zaterdag 28 december 2013

Verbouwing

Het logo van appie
Vroeger moest je ervoor zorgen dat je voor de kerst je boodschappen in huis had want alles en iedereen was gesloten met de kerst. Tegenwoordig is dat anders en zijn de supermarkten gewoon open met tweede kerstdag. Ik besloot dan ook om even langs de Albert Heijn in Badhoevedorp te rijden om wat dingen te halen maar tot mijn verbazing bleek ik lang niet de enige te zijn. Waar ik een lege parkeerplaats had verwacht bleek ik met moeite een plekje te vinden om mijn auto neer te zetten.

Het boodschappen doen duurde ook een stuk langer dan verwacht want niet alleen waren er erg veel mensen binnen maar ook bleek de winkel compleet verbouwd te zijn waardoor ik niets meer kon vinden en alle gangpaden moest aflopen voor ik mijn spulletjes bij elkaar had. De winkel is inderdaad een stuk mooier en moderner geworden na de verbouwing maar het gaat wel even duren voor ik blindelings alles weer weet te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten