dinsdag 24 december 2013

Lege wegen

Zo stil was het nu ook weer niet
Normaliter heb ik geen tot weinig file als ik van en naar mijn werk rijd. De uitzonderingen zijn ongelukken, slecht weer en grote evenementen in Amsterdam maar verder tuf ik vrij probleemloos op en neer tussen mijn huis en mijn werk. Maandag was het echter uitzonderliijk stil op de weg, kennelijk hadden heel veel mensen met de kerst op de woensdag en de donderdag de hele week vrij genomen want zelfs met de zomervakantie had ik het niet zo stil gezien op de weg. Het resultaat was dan ook dat ik erg snel zowel op mijn werk als wederom thuis was. Nu ga ik daar vanaf de kerst zelf meewerken aan die rustige periode op de weg want ik heb ook vrij genomen na de kerst tot maandag zes januari. Lekker rustig het einde van het jaar en de start van het nieuwe jaar vieren met leuke dingen doen zoals uit eten gaan met vrienden en familie het bezoeken van leuke films.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten