zaterdag 30 november 2013

Vodafone

Het logo van Vodafone
De telefoon was er nu alleen nog het abonnement. Na wat speuren op het web kwam ik tenslotte bij Vodafone terecht wamt die hadden, voor mij in ieder geval, de beste sim only aanbieding. Ik had mijn internet verbruik de afgelopen maanden gemonitord om te weten welk abonnement het beste bij mij paste. Qua belminuten maakte ik me niet zo heel druk want dat begon bij de 200 minuten voor het laagste abonnement en ik verbruik daar zelfs nog geen kwart van.

Vlak bij mij op het osdorpplein zit een Vodafone winkel en daar ging ik dus heen om de boel te regelen. Online kon ook wel maar dit was sneller. Ik werd door een erg vriendelijke dame geholpen die heel erg verbaasd was dat ik geen vragen had maar precies wist wat ik wilde. In no time was alles geregeld en zat er een verse sim in mijn telefoon. Het zou echter nog maximaal een uur duren alvorens het nieuwe nummer actief was gaf de verkoopster mij aan. Voordat ik vertrok gaf zij nog aan dat ik een sms zou ontvangen met het verzoek haar te beoordelen en verzocht mij die in te vullen als hij kwam. Natuurlijk doe ik dat want de service was echt prima, die gaat een goed cijfer van mij krijgen, maar de controle van Vodafone op haar personeel is wel heel erg strak te noemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten