donderdag 5 december 2013

Winterbanden

Winterbanden dus
Op de eerste werkdag van december had ik meteen een afspraak bij euromaster om mijn auto van winterbanden te laten voorzien. Dit is en karweitje van een half uur waardoor heen en weer reizen weinig nut heeft. Je kunt gewoon net zo goed wachten tot de monteur klaar is en dan verder gaan. Door het feit dat dit soort zaken tegenwoordig met wifi uitgerust is kun je je tijd ook nog nuttig besteden.

Ik leverde dan ook mijn sleutels in bij de balie, gin zitten met een kop koffie en pakte mijn telefoon. Na de mail weggewerkt te hebben opende ik een app van Lonely planet city guide over Chicago, een van de grote kanshebbers voor de Amerika 2014 vakantie. Ik als alvast wat stukjes over de plekken om naar de blues te gaan luisteren, waar het echte Chicago voedsel te eten en ook waarom er maar heel weinig terug te vinden was over Al Capone. Eigenlijk was ik helemaal niet blij toen mijn auto klaar was want toen moest ik ophouden met lezen, maar ja de eerste info is tenminste al binnen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten