maandag 9 december 2013

Meduamarkt

Het logo van de mediamarkt
Vlak bij mijn huis bevindt zich tegenwoordig ook een winkelcentrum met megastores genaamd de akerpoort. Het begon ooit met een praxis en een toys-are-us maar het werden steeds meer winkels en dit jaar kwam er ook een parkeergarage en een mediamarkt. Ik verkondigde aan Jan en alleman dat die mediamarkt ten dode opgeschreven was want iedereen kocht dat soort spullen toch veel goedkoper online.Nu had ik zelf een externe hd nodig en keek uiteraard online om het type te bepalen en hem te bestellen. Voor de gein keek ik ook bij de mediamarkt en daar bleek deze exact dezelfde prijs te hebben. Aangezien ik die winkel passeer als ik boodschappen doe ging ik zondagochtend dus bij de mediamarkt langs om het apparaat te kopen en daarbij mijn eigen voorspelling over ten dode opgeschreven winkels te ontkrachten.

Ik liep naar binnen vond heel snel wat ik zocht en verliet meteen de winkel weer. Bij dit mini bezoek viel het mij echter wel op dat er meer personeel in de winkel aanwezig was dan dat er klanten waren. Misschien kwam dit door het vroege tijdstip dat ik er was, half twaalf, maar ik blijf hierbij dus bij mijn mening dat dit soort winkels ten dode opgeschreven is. Misschien niet op korte termijn maar op langere termijn zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten