dinsdag 17 december 2013

Asociale bestuurder

Het logo op de zijkant van de auto
Toen ik 's ochtends naar mijn werk reed sorteerde ik netjes voor bij het stoplicht en nadat het op groen was nam ik de bocht. De twee banen worden kort na de bocht tot een samengevoegd en omdat mijn Prius niet al te snel optrekt passeerden twee auto's mij en voegden voor mij in. In mijn spiegel zag ik echter een derde auto veel te snel aankomen rijden en die sneed mij dan ook behoorlijk bij het invoegen. Het was een zwarte Volkswagen Polo en ik stopte de gebeurtenis dan ook weg onder het kopje asociaal gedrag van Volkswagen rijders.

Bij de rotonde nam de auto de afslag uiteraard zonder richting aan te geven maar toen zag ik wel de zijkant van de wagen waar het bijstaande logo opstond. Het was dus een van onze Olympische sporters die er in reed maar een heer (of dame) in het verkeer was het zeker niet. Dit soort van rijgedrag is toch niet echt het juiste visitekaartje voor zowel de Olympiërs als Volkswagen, maar kennelijk zijn topsporters achter het stuur ook standaard Volkswagen rijders..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten