vrijdag 20 december 2013

Boete

Dit was niet de mijne
Toen ik woensdag avond thuiskwam van het werk en boodschappen doen was er voor het eerst in een hele tijd geen plek meer voor de deur maar zou ik een paar straten verderop moeten parkeren. Ik had daar geen zijn in en besloot mijn auto op een plek op de stoep te zetten waar iedereen parkeerde. Het was een stukje stoep naast de parkeerplaatsen met een hek erachter waar het onmogelijk was dat iemand er zou lopen dus vandaar dat deze plaats door iedereen als extra parkeerplaats gebruikt werd.

Kennelijk was de politie het daar niet helemaal mee eens want toen ik de volgende ochtend achter het stuur wou stappen zat er een verregend geel vodje onder mijn ruitenwisser, dat absoluut niet meer leesbaar was. Aan het einde van de dag was het genoeg opgedroogd dat ik het weer kon lezen en ik bleek een beschikking te hebben gekregen voor het overtreden van een verkeersvoorschrift (toch mooi die ambtelijke taal). Nu maar eens afwachten wat de boete voor fout parkeren is als die via Leaseplan binnenkomt.

2 opmerkingen:

  1. De foto bij het artikel kan niet degene zijn die jij gekregen hebt, want het is een boete voor iemand die op een fiets heeft gezeten. Aaaiiii............daar heb ik jou letterlijk nog nooit op gezien :-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klaar gespot (alhoewel het bijschrift bij de foto ook al zei dat het niet mijn boete was)

      Verwijderen