maandag 30 december 2013

Villa westend

Mijn maaltijdsalade runderribeye
Mijn vader is 31 december jarig en mijn zusje en ik hadden besloten om mijn ouders op een lunch te trakteren. Aangezien de laatste dag van het jaar daar geen goede gelegenheid voor is hadden we voor deze zondag gekozen. Ik pikte mijn ouders dan ook op en reed naar Villa westend in Velserbroek. het laatste stukje gaat dwars door de natuur en de omgeving daar is dan ook erg mooi.

Bij binnenkomst zaten de anderen er al en schoven wij aan. Koffie en thee (en uiteraard cola voor mijn neefje) om te beginnen en daarna werd de kaart bestudeerd. Dat leidde tot een omelet, een hamburger, twee maaltijdsalade, twee kipfilet en een rivierkreeftjes. Daarbij witte of rode wijn (en uiteraard wederom cola) en het werd erg stil aan tafel want het eten smaakte iedereen prima. Daarna was het tijd voor een dessert en waar de mannen port met een kaasplankje namen, namen de dames (en mijn neefje) zoetigheid. Met koffie, thee (en wederom cola) werd een hele gezellige middag beëindigd die een paar uur had geduurd. Het enige minpuntje dat er te bekennen was dat we vrij lang op de rekening moesten wachten maar dat was dan ook alles wat er aan te merken was op een geweldige middag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten