woensdag 4 december 2013

Krabben

Zo erg was mijn ruit er gelukkig niet aan toe
Helaas gaat dit stukje niet over een smakelijk stukje zeebanket maar over het, voor mij dan, officiële begin van de winter. Ik had wel wat gehoord over mogelijke vorst de afgelopen nacht maar daar niet al te veel aandacht aan gegeven. En toen ik 's ochtends opstond was ik het alweer helemaal vergeten.

Toen ik echter mijn huis verliet en een aantal buren verdachte bewegingen bij hun auto zag maken dacht ik weer aan die opmerking van gisteren meteen gevolgd door ."Oh Shit bevroren auto ruiten, dat wordt krabben" . Ik liep dan ook naar mijn auto toe en zag inderdaad een laagje ijs op de ruiten zitten. Ik startte de motor en nam de krabber ter hand om te testen hoe vast de laag ijs op de ruit zat. Gelukkig ging alles deze keer makkelijk er van af en kon ik al gauw de weg naar mijn werk inzetten. Voor mij staat de eerste laag ijs op je auto gereed aan de start van de winter dus hierbij is de winter dan ook begonnen. Dat hij kort moge duren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten