woensdag 1 januari 2014

Gelukkig Nieuwjaar

De jaarwissel in beeld gebracht
Vandaag is het nieuwe jaar begonnen (voor de een wat eerder dan voor de ander) en dat betekent naast iedereen het allerbeste voor het nieuwe jaar te wensen en het maken van goede voornemens ook de bijna obligate terugblik op het oude jaar.
Welnu die goede voornemens doe ik niet aan rond de jaarwisseling. Als ik mij iets voorneem dan heb ik geen extra steuntje in de rug nodig met bijvoorbeeld een bepaalde datum maar doe ik dat gewoon meteen.

Ook van mij geen uitgebreide terugblik op het afgelopen jaar. Het was een jaar waarin ik veel aandacht aan mijn twee grote voorliefdes, genieten van heerlijk voedsel en op vakantie gaan, heb besteed.. (Zie de blogposten van 2013 voor de details.)  Rest mij niets anders dan mijn trouwe lezers te bedanken voor hun interesse in mijn schrijfsels en jullie allemaal een heel mooi 2014 toe te wensen.

1 opmerking:

  1. Het kan een mooi moment zijn om het voornemen te hebben om meer lichaamsbeweging in te plannen :-). No day like today!

    BeantwoordenVerwijderen