vrijdag 31 augustus 2012

Noodweer

De donderdag begon als een normale werkdag met redelijk mooi weer dus ik ging zonder jas naar kantoor. In de loop van de middag begon het echter fors te regenen en ik hoopte dat het droog zou zijn als ik weer naar huis zou gaan. We wilden vandaag perse iets af krijgen dus besloten wat langer door te werken indien noodzakelijk. Nu bleek dat noodzakelijk te zijn dus om de avond door te komen zorgde ik voor pizza's van onze huisleverancier Pulcinella.

Onder het genot van een lekker pizza of pasta verlieten we voor negen uur het pand en gelukkig was het droog, maar wel met een donkere lucht. Ik was echter nauwelijks de snelweg opgereden of de hemel sluizen braken open met een noodweer dat ik in lang niet meer meegemaakt had. Het deed me denken aan een wolkbreuk die ik in 1995 in Amerika meegemaakt had en waar ik daar met zwetende handen aan het stuur gezeten had. Gelukkig zijn de snelwegen hier wel verlicht en ben ik een stuk betere chauffeur dan ik destijds was maar het was nog steeds goed de aandacht er bij houden, vooral op de ZOAB loze stukken, om probleemloos thuis te komen. Ik was dan ook blij toen ik thuis was en helemaal toen ik een plekje voor de deur kon scoren zodat ik snel binnen was. Zullen we het nu maar weer even op mooi weer houden voor dit weekend beste weer goden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten