woensdag 15 augustus 2012

Wegwerkzaamheden

Toen ik thuis kwam ban mijn werk vond ik een A4 stencil van mijn stadsdeel, Nieuw west, in de brievenbus. Nu gebeurt dat meerdere malen per jaar en dan gaat het over allerlei, voor mij, zinloze activiteiten en mededelingen. Bijvoorbeeld over afval scheiding en wegbreng tijden of over allerlei inspraak avonden waar ik nog nooit enig belang in de onderwerpen heb gehad.

Deze keer bleek het echter om een dreigbrief te gaan want er gaan wegwerkzaamheden plaatsvinden aan de Alpen, niet de bergen maar de doorgaande weg door mijn wijk. Volgens het bericht zal de overlast tot het minimale beperkt worden en zullen de werkzaamheden startten op 27 augustus eb begin oktober afgerond worden. Ik houd echter mijn hart vast want als ik enkele andere kleine projecten van de stad bekijk zoals bv. de noord-zuid lijn dan mag ik blij zijn als we binnen de 10 jaar klaar zijn en de hele wijk niet beneden NAP eindigt. Ik houd jullie op de hoogte van de voortgang.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten