donderdag 23 augustus 2012

MGD

Momenteel, met het warme weer, gaan de vloeibare zaken erg hard. Het maakt niet uit of het om bier, water, frisdrank of wijn gaat, de consumptie ligt vele malen hoger dan op minder warme dagen.

Zo was ik dus weer bij Albert Heijn om de voorraden aan te vullen toen mijn oog bij het bier op flesjes Miller genuine draft (MGD) viel. Het moge vreemd klinken een tap bier in een flesje maar Miller is er erg positief over. Ik was dit bier voor het eerst tegengekomen toen ik in Amerika op vakantie was in 2001 en het was toen al gauw ons favoriete bier geworden. Ik kon het dus uiteraard niet nalaten om twee flesjes aan te schaffen en meer naar huis te nemen als herinnering aan die vakantie. Toen ik ze hier opdronk vond ik het nog steeds een erg lekker biertje maar het haalde het uiteraard niet bij de herinneringen aan de vakantie van 2001. Het zal dus ook wel bij mijn laatste aankoop hier in Nederland blijven maar het is zeker geen slecht biertje. Mocht je het niet kennen probeer het dan een keer is mijn advies.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten