dinsdag 7 augustus 2012

Trip advisor city guides

Inmiddels is eigenlijk de beslissing al gevallen over de Amerika vakantie van 2013. We gaan naar Texas, zelfs de vier steden die we gaan bezoeken zijn al bekend. Het wordt Dallas, Houston, San Antonio en Austin.

Dat betekende dat ik binnen mijn iPhone apps al ging zoeken wat ik voor deze vakantie in voorraad had. Dat bleek naast diverse kaarten van de steden ook de lonely planet gids van Austin te zijn maar daar hield het wel mee op.

Ik ging eens kijken wat er verder in de aanbieding was en vond al gauw de city guides van trip advisor. Uiteraard down loade ik de app direct en ging eens kijken wat deze in de aanbieding had. Dat bleek onder andere een gids van zowel Austin als San Antonio te zijn dus dit is duidelijk een aanwinst voor de vakantie. Vooral toen een eerste controle op San Antonio al de river walk. de alamo en Fogo de Chao opleverde. Kortom de eerste vakantie app is al binnen.

1 opmerking: